Anmäl dig redan i dag
Distrikt 2360

Du är inbjuden till PETS 11 mars

13 februari 2023

Hur stolt är du som Rotarian? Oavsett hur stolt du är kommer vi under mitt guvernörsår att försöka att stärka alla Rotarianers stolthet av att vara Rotarianer och detta börjar vi redan med på årets PETS. Så vänta inte, anmäl dig nu på distriktets hemsidor och upplev en inspirerande och informativ dag med din Rotaryfamilj!

Välkomna till PETS 2023!

Till PETS inbjuds alla blivande presidenter, klubbfunktionärer och övriga engagerade medlemmar att delta. Att flera deltagare kommer från samma klubb bidrar till att ni sedan kan samarbeta effektivare och driva frågor och genomföra projekt i klubben på ett effektivare sätt - ”Ensam är som bekant inte stark!”.

PETS syftar till att ge samtliga deltagare kunskaper och kontakter som kan stimulera det fortsatta arbetet i och mellan klubbarna i distriktet. Förutom kortare föredrag får alla deltagare också möjlighet att besöka en intressant posterutställning, som presenterar olika delar av Rotarys verksamhet. Där sker också samtal och diskussioner kring det som presentationerna visar.

På årets PETS kommer vi att använda ett verktyg för strukturering av idéer och förslag som bygger på AI- teknik (Artificiell Intelligens). Förhoppningsvis kommer vi sedan att få med oss användbara idéer och konkreta förslag för att sedan utveckla och stärka arbetet i klubbarna.

Årets PETS går av stapeln den 11 mars 2023 Chalmers Tekniska Högskola i Göteborg. För mer detaljerad information hänvisas till programmet för dagen och anmälan som finns på distriktets hemsidor, Polaris >> och Clubrunner >>

Väl mött på PETS i Göteborg!

Bästa Rotaryhälsningar

Stig Ottosson,

Inkommande guvernör - DGE D2360

PETS står för President Elect Training Seminar.
2024 © RD Distrikt 2360 - alla rättigheter förbehålles