Rotary Action Summit 2024

fredag 20 september 2024 09:30 - söndag 22 september 2024 16:00, Malmö
Webbplats: https://www.rotaryactionsummitmalmo2024.se/

Ta chansen att träffa och umgås med Rotarianer från Finland, Estland, Lettland, Litauen, Polen, Danmark, Norge, Island och Sverige på Rotary Action Summit i Malmö 2024

Under dagarna tre träffas Rotarianer på Quality View Hotel i Hyllie, bara ett stenkast från Hylliestationen. Rotary Action Summit Malmö 2024 pågår den 20–22 september och är öppet för alla medlemmar i Rotary.

– Fredagen den 20:e och lördagen den 21:a september kommer spännande gäster och det blir inspirerande presentationer, konstruktiva diskussioner och tillfälle att nätverka och knyta vänskapsband i sann Rotaryanda, säger Suzan Stenberg, Rotary International Director för zonerna 17 och 18.

Under söndagen den 22 september blir det aktiviteter på olika håll i Skåne där du som deltagare kan välja mellan olika evenemang tillsammans med Rotarianer från klubbarna i Skåne. Det kan exempelvis vara besök på Skissernas museum i Lund, boulespel med lunch i Malmö, besök på Dag Hammarskölds Backåkra eller att utforska det gamla Malmö.

På Rotary Action Summit Malmö 2024 kommer du att få uppleva och bjudas in till att dela dina synpunkter på hur du anser att Rotary ska arbeta för att skapa förändring i samhället.