Guvernörsskifte i distrikt 2360

lördag 1 juli 2023

Guvernörsskifte 2023

1 juli tog Stig Ottosson över stafettpinnen som guvernör i det västsvenska Rotary distriktet 2360.

Thomas L Olsson tackade för allas engagemang och insatser i årets som gått. Det han uppskattade framför allt var alla fina möten med klubbarna i distriktet som han gjort tillsammans med assisterandeguvernörerna (AG).

Kommittéerna för Ukraina, Hållbarhet, Fred, Ungdomsverksamheten, Polio,  Friendship och Rotary Foundation har också lagt ner mycket arbete engagemang något som uppmärksammades.

Läs Thomas sista Nyhetsbrev här >>

Stig kommer att fokusera på temat Stolt Rotarian under det kommande året. Det handlar om att sprida kunskap om vad Rotary står för och gör. När vi ökar vår kunskap kommer vår stolthet över att vara rotarianer också att öka. Att lära och inspireras av varandra lika så.

Läs Stigs första guvernörsbrev >>

Guvernörsskifte i Rotary distrikt 2360 - Västsverige